2018-09-18 Psychologia marki

Warsztat psychologia marki

Budowa świadomości istnienia marki wśród klientów jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzących do sukcesu marketingowego firmy. Stworzenie komunikatu reklamowego, mającego za zadanie budowanie marki na rynku, uznawane jest za niezwykle trudną sztukę. Niemniej przynoszącą trwałe i znaczące korzyści. Dlatego warto jest się dowiedzieć, jak stworzyć taki komunikat. Nie jest to ani proste, ani łatwe bez usystematyzowania wiedzy.

 

ZAGADNIENIA:

  • Rola i znaczenie marki.
  • Piramida tożsamości Marki, czyli 5 elementów, które mają największy wpływ na końcową wartość marki.
  • Atrybuty pozycjonowania marki.
  • 4 czynniki, które decydują o zakupie.
  • Zdefiniowanie grupy docelowej.
  • Persona jako najważniejszy dokument w firmie. Idealny klient i nie tylko – ważne aspekty przy tworzeniu persony.
  • Najczęstsze błędy.

 

DLA KOGO?

Warsztat jest odpowiedni dla osób, które chcą posiąść wiedzę z zakresu skutecznego budowania, segmentacji, targetowania oraz pozycjonowania marki.

 

ZAPEWNIAMY:

  •     Aktywną pracę w kameralnym gronie.
  •     Indywidualne podejście.
  •     Autorski program  i materiały. Praktyczne ćwiczenia.
  •     Poczęstunek.
  •     Zaświadczenie ukończenia kursu.
  •     Konsultacja do 7 dni po warsztacie.

 

MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472B, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)

DATA: wtorek, 18 września 2018, godz. 17:30-20:30

CENA: 340 zł/osoba – KUP BILET TERAZ

ZAPISY:  Płatność online – kliknij TUTAJ.

Możesz też napisać do nas na kontakt [at] bizneskochakobiety.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.

 

PROWADZĄCA:

Łarysa Wujcik, psycholog biznesu, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem, a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.

2018-09-18 Psychologia marki
Tagged on: