SPK 2019: Psychologia marki

Budowa świadomości istnienia marki wśród klientów jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzących do sukcesu marketingowego firmy. Stworzenie komunikatu reklamowego, mającego za zadanie budowanie marki na rynku, uznawane jest za niezwykle trudną sztukę. Niemniej przynoszącą trwałe i znaczące korzyści. Dlatego warto jest się dowiedzieć, jak stworzyć taki komunikat. Nie jest to ani proste, ani łatwe bez usystematyzowania wiedzy.

UWAGA! EARLY BIRDS!

Tylko do 31 lipca kup warsztat w obniżonej cenie klikając przycisk poniżej!

 

TEMATY PORUSZANE PODCZAS WARSZTATU:

  • Rola i znaczenie marki.
  • Piramida tożsamości Marki, czyli 5 elementów, które mają największy wpływ na końcową wartość marki.
  • Atrybuty pozycjonowania marki.
  • 4 czynniki, które decydują o zakupie.
  • Zdefiniowanie grupy docelowej.
  • Persona jako najważniejszy dokument w firmie. Idealny klient i nie tylko – ważne aspekty przy tworzeniu persony.
  • Najczęstsze błędy.

 

DLA KOGO?

Warsztat jest odpowiedni dla osób, które chcą posiąść wiedzę z zakresu skutecznego budowania, segmentacji, targetowania oraz pozycjonowania marki.

 

WARSZTAT ZAWIERA:

  •     Aktywną pracę w kameralnym gronie.
  •     Indywidualne podejście.
  •     Autorski program i materiały. Praktyczne ćwiczenia.
  •     Poczęstunek.
  •     Zaświadczenie ukończenia kursu.
  •     Konsultacja do 7 dni po warsztacie.

 

MIEJSCE WARSZTATÓW: Vrest Point, ul. Do Studzienki 63, Gdańsk Wrzeszcz
DATA:
wtorek, 10 września 2019, godz. 14:00-17:00
CENA:
340 zł/osoba – kliknij TUTAJ, by przejść do płatności online.

Kup w pakiecie, będzie taniej! 🙂

  • 1 warsztat ➡ 340 zł – kliknij TUTAJ
  • 3 warsztaty ➡ 300 zł za warsztat – kliknij TUTAJ
  • 5 warsztatów ➡ 280 zł za warsztat – kliknij TUTAJ
  • 6 i więcej warsztatów ➡ 255 zł za warsztat (25% mniej!) – kliknij TUTAJ i napisz do nas wiadomość, w ilu warsztatach chcesz wziąć udział. Przekierujemy Cię do odpowiedniej płatności 🙂

Po przejściu przez płatność poprosimy Cię o wskazanie warsztatów, w których chcesz wziąć udział w ramach pakietu.

 

PROWADZĄCA:

Łarysa Wujcik, psycholog biznesu, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem, a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.

SPK 2019: Psychologia marki
Tagged on: