2018-10-22 Komunikacja w biznesie

Warsztat Komunikacja w biznesie

O skutecznej komunikacji napisano już wiele artykułów, wygłoszono moc wykładów. Jak mówić, by nas słuchano? Co faktycznie przeszkadza nam w komunikacji? Jak harmonijnie pracować z osobami, których nie lubimy, a jak z osobami uważanymi za zamknięte i trudne? Tzw. pokolenie Y czy Z obrosły już w nie lada mity i niestety stanowią spore wyzwanie dla współczesnych pracodawców. Jak się komunikować, jak motywować i co zrobić, by praca i atmosfera w firmie były jeszcze lepsze?

 

TEMATY PORUSZANE PODCZAS WARSZTATU:

  • Jak rozmawiać, żeby się porozumieć?
  • Co blokuje kontakt, a co go wspiera?
  • Co charakteryzuje dojrzałego lidera?
  • Komunikacja i współpraca z ludźmi, których nie lubimy.
  • Rola empatii w komunikacji.
  • Rola współczucia w komunikacji.
  • Komunikowanie się z samym sobą.
  • Konstruktywne wyrażanie swoich uczuć.

 

DLA KOGO?

Warsztat jest odpowiedni dla osób, które chcą posiąść wiedzę z zakresu skutecznej komunikacji i poznać nowe techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami – własnymi i innych ludzi. Po zastosowaniu wiedzy z warsztatu jakość pracy oraz współpracy, ale też relacje z bliskimi osobami ulegną zauważalnej poprawie. Szkolenie zmienia sposób myślenia i podejścia do sytuacji kryzysowych oraz radzenia sobie z wyzwaniami.

 

WARSZTAT ZAWIERA:

  •     Aktywną pracę w kameralnym gronie.
  •     Indywidualne podejście.
  •     Autorski program  i materiały. Praktyczne ćwiczenia.
  •     Poczęstunek.
  •     Zaświadczenie ukończenia kursu.
  •     Konsultacja do 7 dni po warsztacie.

 

MIEJSCE WARSZTATÓWal. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)
DATA
poniedziałek, 22 października 2018, godz. 17:30-20:30
CENA:
 340 zł/osoba – kliknij TUTAJ, by przejść do płatności online.

 

PROWADZĄCA:

Łarysa Wujcik, psycholog biznesu, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem, a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.

2018-10-22 Komunikacja w biznesie
Tagged on: