Budowa świadomości istnienia marki wśród klientów jest jednym z najważniejszych aspektów prowadzących do sukcesu marketingowego firmy. Stworzenie komunikatu reklamowego, mającego za zadanie budowanie marki na rynku, uznawane jest za niezwykle trudną sztukę. Niemniej przynoszącą trwałe i znaczące korzyści. Dlatego warto jest się dowiedzieć, jak stworzyć taki komunikat. Nie jest to ani proste, ani łatwe bez usystematyzowania wiedzy.
TEMATY PORUSZANE PODCZAS WARSZTATU:
- Rola i znaczenie marki.
- Piramida tożsamości Marki, czyli 5 elementów, które mają największy wpływ na końcową wartość marki.
- Atrybuty pozycjonowania marki.
- 4 czynniki, które decydują o zakupie.
- Zdefiniowanie grupy docelowej.
- Persona jako najważniejszy dokument w firmie. Idealny klient i nie tylko – ważne aspekty przy tworzeniu persony.
- Najczęstsze błędy.
DLA KOGO?
Warsztat jest odpowiedni dla osób, które chcą posiąść wiedzę z zakresu skutecznego budowania, segmentacji, targetowania oraz pozycjonowania marki.
WARSZTAT ZAWIERA:
- Aktywną pracę w kameralnym gronie.
- Indywidualne podejście.
- Autorski program i materiały. Praktyczne ćwiczenia.
- Poczęstunek.
- Zaświadczenie ukończenia kursu.
- Konsultacja do 7 dni po warsztacie.
MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)
DATA: wtorek, 7 sierpnia 2018, godz. 17:30-20:30
CENA: 340 zł/osoba – kliknij TUTAJ, by przejść do płatności online.
Kup w pakiecie, będzie taniej! 🙂
- 1 warsztat ➡ 340 zł – kliknij TUTAJ
- 3 warsztaty ➡ 300 zł za warsztat – kliknij TUTAJ
- 5 warsztatów ➡ 280 zł za warsztat – kliknij TUTAJ
- 6 i więcej warsztatów ➡ 255 zł za warsztat (25% mniej!) – kliknij TUTAJ i napisz do nas wiadomość, w ilu warsztatach chcesz wziąć udział. Przekierujemy Cię do odpowiedniej płatności 🙂
Po przejściu przez płatność poprosimy Cię o wskazanie warsztatów, w których chcesz wziąć udział w ramach pakietu.
PROWADZĄCA:
Łarysa Wujcik, psycholog biznesu, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem, a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.