2018-04-17 Ogarnij swój stres

Nie da się żyć bezstresowo. Stresu nie można się pozbyć, ale można nauczyć się nad nim panować. Warto jest pamiętać, że stres jest naturalną reakcją organizmu, nieuniknionym elementem naszego życia. W sytuacji zagrożenia pobudza ciało i zmysły, napręża mięśnie i mobilizuje. Pytanie: jak ten stan wykorzystać na swoją korzyść, jak w sytuacjach stresowych opanować nerwy i działać?

„Nie same rzeczy, a mniemanie o rzeczach budzą w ludziach niepokój” Epikur

Stresujesz się? Ok!
Naucz się jak się ze stresem obchodzić. Weź sprawy w swoje ręce i nie pozwól, aby zdominował Twoje życie. Podczas warsztatu zajmiemy się tematem kompleksowo, przedstawiając szersze spojrzenie na stres oraz metody radzenia sobie z nim.

 

TEMATY PORUSZANE PODCZAS WARSZTATU:

  • O stresie słów kilka. Czy porady w stylu „nie stresuj się” rzeczywiście działają?
  • Więcej o emocjach i programach które uruchamiają.
  • Czym różni się samoregulacja od samokontroli.
  • Sposoby na radzenie sobie w sytuacjach stresowych/trudnych.
  • O monologu wewnętrznym i opowieściach które sobie snujemy.
  • Co może być pomocne w radzeniu sobie z presją i stresem?
  • Poczucie własnej wartości i wiara w siebie o różnicach słów kilka.
  • Jak usprawnić nasze życie bez technologii, czyli co mogą dwie minuty.
  • W poszukiwaniu wewnętrznej równowagi. Zasady dobrego treningu wyobrażeniowego.
  • Na koniec kilka słów o diecie.

 

DLA KOGO?

Warsztat jest odpowiedni dla osób, które są zainteresowane podniesieniem kompetencji, głównie w kontekście radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Osób, które chcą przełamać bariery i wewnętrzne opory przed sytuacjami które uważają za trudne, posiąść umiejętność redukcji stresu przed ważnymi wystąpieniami i trudnymi rozmowami, efektywniej prowadzić zebrania, lepiej przedstawiać swoje argumenty w dyskusjach, czuć się swobodnie zabierając głos i przedstawiając swoje racje, zarówno w sytuacjach zawodowych jak i prywatnych.

 

CO JEST JESZCZE WARTO WIEDZIEĆ?

Potrzebujesz od 7-8 godzin snu.
Znajdź swój sposób na relaks.
Aktywność fizyczna również zmniejszy w Twoim ciele poziom kortyzolu (hormonu stresu), a zwiększy poziom endorfin odpowiedzialnych za uczucie szczęścia i wspomagających nas w radzeniu sobie ze stresem.    

 

                                                                                                                                                       

MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)

DATA: wtorek, 17 kwietnia 2018, godz. 17:00-20:00

CENA: 340 zł/osoba – KUP BILET TERAZ

ZAPISY:  Płatność online – kliknij TUTAJ.

Możesz też napisać do nas na kontakt [at] bizneskochakobiety.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.

 

 

PROWADZĄCA:
Łarysa Wujcik,
psycholog biznesu, absolwentka Uniwersytetu SWPS, przez 5 lat prowadziła cykliczne szkolenia dla pracowników korporacji z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Od 2012 prowadzi autorskie warsztaty z zakresu komunikacji, zarządzania emocjami i stresem, a także budowania marki, employer brandingu oraz wystąpień publicznych.

2018-04-17 Ogarnij swój stres
Tagged on: