2018-04-26 Instagram dla firm

Hasztagi, InstaStories, Direct, Shadowban – brzmi egzotycznie? Nie musi!
Instagram. Już wcale nie taki mały brat Facebooka. Ciągle rosnąca potęga. Codziennie korzysta z niego ponad 400 milionów użytkowników. Jak z niego korzystać, by wspierał nasze działania? Jak prowadzić profil firmowy na Instagramie? Czym różni się od fanpage’a na Facebooku? I KOMU TO W OGÓLE POTRZEBNE?

 

 ZAGADNIENIA PORUSZANE PODCZAS WARSZTATU: 

  • budowa aplikacji i profilu na Instagramie, czyli z czym to się je?
  • hasztagi – na czym polegają, ile można dzięki nim zyskać, a ile… stracić?
  • dodawanie postów krok po kroku – złote zasady publikacji na Instagramie,
  • przydatne triki pozwalające na robienie lepszych zdjęć,
  • narzędzia wspierające tworzenie i zarządzanie treścią na swoim profilu,
  • InstaStory – co to i dla kogo? Jak korzystać i tworzyć relacje na poziomie dużych marek?
  • konto firmowe na Instagramie i dodatkowe korzyści płynące z jego posiadania,
  • przydatne triki i działania, które zwiększają zasięgi – jak polubić się z algorytmem Instagrama?

 

DLA KOGO?

Warsztat odpowiedni dla osób, które chcą założyć profil na Instagramie lub które już go posiadają i chcą zgłębić tajniki tej aplikacji, by zwiększyć swoje zasięgi.

 

WARSZTAT ZAWIERA:

  • Aktywną pracę w kameralnym gronie
  • Indywidualne podejście
  • Praktyczne ćwiczenia
  • Autorski program i materiały
  • Poczęstunek
  • Zaświadczenie ukończenia kursu
  • Konsultacja do 7 dni po warsztacie

 

MIEJSCE WARSZTATÓW: al. Grunwaldzka 472, Gdańsk (Olivia Business Centre, budynek FOUR, O4)
DATA: czwartek, 26 kwietnia 2018, godz. 11:00-14:00
CENA: 340 zł/osoba – 
KUP BILET TERAZ
ZAPISY: Płatność online – kliknij 
TUTAJ.
Możesz też napisać do nas na kontakt [at] bizneskochakobiety.pl podając imię, nazwisko i nazwy warsztatów, w których chcesz wziąć udział.

 

PROWADZĄCA:

Magdalena Koszper, związana z branżą marketingową wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi działania dla dużych i małych firm różnorodnych branż (od gastronomii, przez szkolenia, po usługi medyczne) w zakresie marketingu internetowego: mediów społecznościowych, mailingu oraz copywritingu. Wspiera również swoją wiedzą tych, którzy chcą się wyróżnić w Internecie prowadząc szkolenia oraz konsultacje.

2018-04-26 Instagram dla firm
Tagged on: